ייעוץ אסטרטגי – ייעוץ לשלטון המקומי

ייעוץ אסטרטגי

תושבי הרשויות מקומיות הם כלל אזרחי המדינה ובמדינת ישראל של היום מתחולל שינוי חברתי- תודעתי מהפכני. האתגרים בעולם השלטון המקומי שונים מאוד מאלו של המגזר העסקי. הרשות אינה נמדדת לפי הכנסותיה ורווחיה, אלא קודם כל על בסיס שביעות רצון התושבים, עמידה ביעדי תקציב וגבייה, ציות לרגולציה וכן אכיפה של חוק וסדר. החדשנות כשלעצמה, בשונה מחברות עסקיות, אינה מדד עבור הרשות, כי אם כלי עזר להשגת המטרות בצורה טובה יותר.

בבסיס החדשנות המוניציפאלית עומדת תפיסת העבודה שלנו בסנסקום, על פיה התושב הוא לקוח, וככזה יש לשמור על שביעות רצונו, לטפח את הקשר איתו ולשמר איתו יחסים תקינים לאורך זמן, כמו גם לספק לו חוויית לקוח חיובית ונעימה.

חוויית הלקוח של תושב הרשות נמדדת לפי מידת שביעות רצונו מהשירותים השונים שהרשות מספקת ובטווח הארוך לפי הנכונות להמשיך להתגורר ברשות. רשות אשר שומרת על שביעות רצון גבוהה של תושביה תהנה גם מכניסה של אוכלוסייה חדשה איכותית לאורך זמן.

חברת סנסקום מלווה רשויות רבות בתכנון אסטרטגי, קביעת מדיניות, תכנון פעילות הרשות באופן המשפר את איכויות המענה לתושבים ואת ביצועי ותפוקות הרשות. תחומי הליווי של סנסקום כוללים התייחסות להיבטים הבאים:

ייעוץ אסטרטגי וניתוח -ארגוני:

ייעוץ אסטרטגי – דו"חות אבחון ארגוניים, פיתוח ארגוני כוללני פרטני, נהלי עבודה, בחינת ושיפור מבנים ארגוניים והגדרות תפקידים, ניהול תהליכי שינוי בארגון והטמעתם.

כיוון ואבחון – שלב הגדרת המטרות של הרשות, אבחון ומיפוי על בסיס מערך מובנה.

בניית תכנית עבודה מפורטת לתהליך הארגוני –תכנית מפורטת לתהליכי פיתוח ארגוני למימוש במסגרת הנושאים המרכזיים ותכנית שינויים במבנה הארגוני.

ביצוע התוכנית הארגונית והטמעת השינויים מחוללי הצמיחה – ביצוע התהליכים הארגוניים שהוגדרו בתוכנית העבודה לתהליך הארגוני

ייעוץ לניהול:

פיתוח והנחיית תכניות לפיתוח מנהלים, ניהול תכניות להגברת המחוברות הארגונית, ליווי בבניית ובקרת תכניות עבודה מקושרות תקציב וליווי אישי למנהלים בדרגים שונים.

שיפור שירות והעצמה דיגיטלית: בניית אמנת שירות, הקמת מוקדים עירוניים, סקרי שביעות רצון, פיתוח והנחיית סדנאות שירות, חיזוק שרשרת השירות והערך לעובדים ולתושבים. מיפוי מסעות לקוח בדיגיטל ושיפור תהליכים בהתאם.

שתף מאמר

עוד מאמרים

טרנספורמציה דיגיטלית

טרנספורמציה דיגיטלית

העולם העסקי נמצא בשינוי מתמיד, המהפכה הצרכנית הדיגיטלית שמתחוללות בשנים האחרונות, מחייבת תאגידים וארגונים לערוך חשיבה מחודשת. טרנספורמציה דיגיטלית ( (Digital Transformationהיא אימוץ שינויים טכנולוגיים

יעוץ מסחרי

יעוץ מסחרי/כלכלי בתחום הסלולאר

לחברת סנסקום ניסיון רב שנים ביעוץ מסחרי/כלכלי ובליווי לקוחות בהליכי חידוש הסכמי סלולאר. חברת סנסקום מלווה את הלקוח החל משלב אפיון הצרכים, מיפוי מצב קיים

גארי בריזינוב – מנכ"ל

מר בריזינוב מביא כ- 30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, ייעוץ, אסטרטגיה, פיתוח והובלה של פרוייקטים טכנולוגיים מולטי-דיסציפלינריים מתקדמים, המשלבים חדשנות, מקצועיות, ראייה מערכתית ותפישת שירות ממוקדת-לקוח המאפשרים רצף שירות ורציפות עסקית בראייה של הנעת הארגון קדימה.
מר בריזינוב הצטרף לקבוצת ALD בשנת 2010 כמנכ"ל ומייסד משותף של חברת קיופוינט טכנולוגיות עם חזון וחדשנות להגיע לגבהים חדשים. לפני שהצטרף לקבוצת ALD, בין תפקידיו, שימש מר בריזינוב כסמנכ"ל Professional Services בחברת אורכית-קוריג'נט, לאחר שירות של עשור ביחידה טכנולוגית. גארי מביא איתו חדשנות וגישות אסטרטגיות תוך זיהוי מגמות ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות ותרגום יעיל של קונספט לפעולות על ידי פישוט ומימוש אתגרים מורכבים.
למר בריזינוב ניסיון עשיר בתכנון ובניית קשרים עסקיים והובלת קבוצות ויישום תהליכים תוך כדי יצירת סינרגיה ותפישת שירות ממוקד מקצה לקצה ללקוחות החברה, במטרה להגשים את חזון החברה והעצמה של העובדים לערכים, הישגיות ומקצועיות.
יתרונה של סנסקום טמון בשילוב בין היותה שותפה מהימנה, ידע עדכני המבוסס על חיבור תמידי למגמות וטרנדים שונים לצד נבחרת איכותית של יועצים מומחים בתחומים מגוונים המאפשרים מתן פתרונות ברי-תוצא.

סנסקום מספקת ערך ללקוחותיה ונמצאת הכי קרוב עם הלקוח על מנת להגיע הכי רחוק שניתן.
מר בריזינוב הינו בוגר תואר שני בהנדסת סייבר ותואר שני במנהל עסקים (ארה"ב) ומשמש כחבר מוסמך בסוכנות הפדרלית לניהול חירום על ידי המחלקה לביטחון פנים בארה"ב.