שירות פנים ארגוני

שירות פנים ארגוני

שירות פנים ארגוני הוא הבסיס הניהולי והתפעולי של הארגון. הוא מהווה את הדרך בה החברה מביטה על העובדים ועל המנהלים שלה, הדרך בה החברה מביעה את עצמה מול העובדים ומעצבת את התפיסה לגבי חשיבותם כלפי הנהלת החברה. מתברר כי כל האגפים, או המחלקות ממוקדות במשימה של שיפור חוויות השירות של הלקוחות הפנימיים והחיצוניים. זה מתחיל ברמת המנכ"ל וההנהלה המצליחים להקצות משאבים ואנרגיה ניהולית אישית שמסמנת לכולם עד כמה תחום שירות הלקוחות חשוב. שירות פנים אירגוני מצטיין משפיע על היבטים שונים:

שירות פנים ארגוני הלקוחות הניתן החוצה

  • שביעות הרצון העובדים:  עובדים המקבלים שירות טוב יותר בדרך כלל מרוצים יותר מהעבודה שלהם, מה שתורם לפרודוקטיביות ולמורל גבוה יותר.
  • יעילות הארגון:  שירות טוב מסייע לעובדים לפתור בעיות ולמצוא מידע בצורה מהירה ויעילה, מה שמשפר את התפקוד של הארגון.
  • תרבות ארגונית חיובית: שירות טוב מעודד תקשורת ושיתוף פעולה בין העובדים, מה שתורם ליצירת תרבות ארגונית חיובית ותומכת.

בסנסקום אנו מלווים ומייעצים לארגונים בשיפור ממשקי העבודה והשירות הפנים ארגוני הניתן לעובדי החברה. מספר היבטים חשובים למהלכים אלה, אותם אנו מסייעים להגדיר ולחזק בקרב הארגונים:

  • הגדרת ציפיות ברורות: חשוב להגדיר ציפיות ברורות לגבי אופן מתן השירות ולוחות זמנים צפויים.
  • פיתוח "פרוטוקול תקשורת:  פרוטוקול תקשורת ונהלי עבודה ברורים בין העובדים, כדי להבטיח זרימת מידע חלקה.
  • עידוד שיתוף פעולה: שיתוף פעולה בין העובדים מייצר תחושת שותפות ואחריות משותפת להצלחת הארגון.

שתף מאמר

עוד מאמרים

טרנספורמציה דיגיטלית

טרנספורמציה דיגיטלית

העולם העסקי נמצא בשינוי מתמיד, המהפכה הצרכנית הדיגיטלית שמתחוללות בשנים האחרונות, מחייבת תאגידים וארגונים לערוך חשיבה מחודשת. טרנספורמציה דיגיטלית ( (Digital Transformationהיא אימוץ שינויים טכנולוגיים

יעוץ מסחרי

יעוץ מסחרי/כלכלי בתחום הסלולאר

לחברת סנסקום ניסיון רב שנים ביעוץ מסחרי/כלכלי ובליווי לקוחות בהליכי חידוש הסכמי סלולאר. חברת סנסקום מלווה את הלקוח החל משלב אפיון הצרכים, מיפוי מצב קיים

גארי בריזינוב – מנכ"ל

מר בריזינוב מביא כ- 30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, ייעוץ, אסטרטגיה, פיתוח והובלה של פרוייקטים טכנולוגיים מולטי-דיסציפלינריים מתקדמים, המשלבים חדשנות, מקצועיות, ראייה מערכתית ותפישת שירות ממוקדת-לקוח המאפשרים רצף שירות ורציפות עסקית בראייה של הנעת הארגון קדימה.
מר בריזינוב הצטרף לקבוצת ALD בשנת 2010 כמנכ"ל ומייסד משותף של חברת קיופוינט טכנולוגיות עם חזון וחדשנות להגיע לגבהים חדשים. לפני שהצטרף לקבוצת ALD, בין תפקידיו, שימש מר בריזינוב כסמנכ"ל Professional Services בחברת אורכית-קוריג'נט, לאחר שירות של עשור ביחידה טכנולוגית. גארי מביא איתו חדשנות וגישות אסטרטגיות תוך זיהוי מגמות ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות ותרגום יעיל של קונספט לפעולות על ידי פישוט ומימוש אתגרים מורכבים.
למר בריזינוב ניסיון עשיר בתכנון ובניית קשרים עסקיים והובלת קבוצות ויישום תהליכים תוך כדי יצירת סינרגיה ותפישת שירות ממוקד מקצה לקצה ללקוחות החברה, במטרה להגשים את חזון החברה והעצמה של העובדים לערכים, הישגיות ומקצועיות.
יתרונה של סנסקום טמון בשילוב בין היותה שותפה מהימנה, ידע עדכני המבוסס על חיבור תמידי למגמות וטרנדים שונים לצד נבחרת איכותית של יועצים מומחים בתחומים מגוונים המאפשרים מתן פתרונות ברי-תוצא.

סנסקום מספקת ערך ללקוחותיה ונמצאת הכי קרוב עם הלקוח על מנת להגיע הכי רחוק שניתן.
מר בריזינוב הינו בוגר תואר שני בהנדסת סייבר ותואר שני במנהל עסקים (ארה"ב) ומשמש כחבר מוסמך בסוכנות הפדרלית לניהול חירום על ידי המחלקה לביטחון פנים בארה"ב.