דשבורד BI : פיתוח ייעודי לכלי ניהול ובקרת תהליכים

דשבורד BI

דשבורד BI. לסנסקום ניסיון רב במיפוי, אפיון וליווי מערכי קשרי לקוחות ומוקדי אופרציה מורכבים, החל מגיבוש תפישה ואסטרגיה אפיון תהליכי ניהול ותפעול ועד לאפיון ובנייה והטמעת כלי תחקור ואנליטיקה.

יתרונה של סנסקום טמון במתן פתרונות מקצה לקצה המיישמים בינה עסקית [BI] ואנליטקה של מיידעים תוך שילוב וחיבור מקורות נתונים מגוונים והצגתם בדשבורד מתכלל. סנסקום מפתחת ומספקת דשבורד ככלי לניהול מידע, העוקב באופן חזותי כל פעילות הארגון, מנתח ומציג מדדי ביצועים (KPI), ומטריקות ייעודיות כדי לבקר ולפקח על תקינות התהליכים שהוגדרו. המערכות ה BI שלנו ניתנות להתאמה אישית ותפורת-לקוח כמענה לצרכים הספציפיים.

חברת סנסקום מבצעת פרויקטי בינה עסקית BI מקצה לקצה החל מהשלב ניתוח מערכות BI וביצוע תחקור לדרישות ואיפיון של המודולים הנדרשים עם מנהלי הארגון וכן עובדיו, דרך זיהוי מקורות המידע, בחירת המודלים המתאימים ביותר על בסיס פרמטרים שונים וכלה ביישום הפרויקט בפועל לרבות תהליכי הדרכה, הטמעה ותחזוקה.

ייחודה של סנסנקום הינו בראיה המקיפה, הרואה באינטגרציה ובאיזון נכון בין השקעה בתהליכים וטכנולוגיה לבין השקעה במרכיבים האסטרטגיים, ארגוניים/תפעוליים ואנליטיים, את סוד ההצלחה.

סנסקום מסייעת לארגונים לשאול את השאלות העסקיות, למפות את בסיסי נתונים העיקריים, קשרים בין הטבלאות, בתחקור והכנת מחסן הנתונים DWH אשר מסייעת את פריצת הדרך בכל התחומים של ניתוח נתונים גולמיים, כולל דוחות ניהול, דוחות מעקב, דשבורדים וגרפיים ברורים, המסייעים בשליטה ובקרה, ותומכת החלטות המבוססות על נתונים מהימנים בזמן אמת.

במסגרת פרוייקט ה BI מומחה נתונים של סנסקום (DE) יפתח/יישם מערכת בינה עסקית במסגרת מערך ה דשבורד BI הקיים ברשות, אשר תסייע לראות את תמונת המצב בראייה רחבה (ממעוף הציפור), של הארגון, וזאת על ידי הצגת ניתוח סטטיסטי ובנוסף לדוחות מנהלים (שמותאמים לצורכי הארגון), של מרכיבים מסוימים הנדרשים לשם קבלת ההחלטות וגזירת תובנות.

מערכת ה BI עורכות שימוש במסות גדולות של אינפורמציה הקשורה לארגון על מנת להפיק דוחות מנהלים ולייצר התראות בעבור מנהלי הארגון (שיטת הרמזור). הדוחות וההתראות המופקים על ידי המערכת הנבנית באופן מותאם לקוח על ידי מומחה מערכות מידע, נבנים על בסיס מידע עכשווי לצד מידע היסטורי, בהתאם לצורכי הארגון וללוחות הזמנים. לאחר עיבוד המידע ותרגום הנתונים, המערכת מציגה לנוגעים בדבר את התוצר הסופי, על בסיסו ניתן להסיק מסקנות ולשפר תהליכים ארגוניים המתרחשים בארגון:

  • אנליזה, Big Data  וניהול מוכוון נתונים
  • ניתוח שוטף של הפעילות בכל הערוצים ובהצלבה ביניהם.
  • מינוף המידע על פעילות בערוצים לטובת ערוצים אחרים
  • הפעלת תהליכי מעקב ובקרה שוטפים
  • האצה ושיפור בקבלת ההחלטות אסטרטגיות עסקיות
  • שיפור תהליכים עסקיים פנים ארגוניים
  • הגברת יעילות תפעולית
  • הובלת תהליכים להכנסות חדשות
  • השגת יתרונות תחרותיים על פני יריבים עסקיים
  • זיהוי מגמות באגפים
  • איתור בעיות עסקיות שיש לטפל בהן
  • יצירת אמת ארגונית
  • תצוגה על מצב העבר, מצב העכשווי וכמובן הסתכלות עתידית של הפעילות
  • העצמת מגוון רחב של בעלי תפקידים בארגון
  • תכלול נתונים ופיתוח KPI, SLA, SLI, SLO
  • עבודה מול דרגי ההנהלה אשר מעוניינים לקבל גם הכוונה עסקית
  • הגדרת שעונים, טבלאות, גרפים ולוגיקה (מידול)
  • יוצרים סטנדרטיזציה והומוגניות של המידע
  • מוכוונות של VOC בראי הלקוח

לחברת סנסקום ניסיון מעשי מוכח ביישום ופיתוח מערכות BI תוך הגדרת תפישת הפעלה ו KPI's,  בתרגום האסטרטגיה העסקית של הארגון למדיניות, יעדים, תהליכי עבודה נדרשים, טכנולוגיות תומכות ודרישות אופרטיביות למימוש ותפעול אופטימאלי וסיוע בתפישת החזון, יעדים ותרבות ארגונית.

סנסקום הינה שותפה מהימנה ומהווה עבור לקוחות רבים מנוע צמיחה וידע ומדגישה את חשיבותו של תחום BI והשפעתו על הארגונים בעת פיתוח ויישום דשבורדים. מערכות בינה עסקית מספקות תצוגה על מצב העבר, מצב העכשווי וכמובן הסתכלות עתידית של הפעילות העסקית, תוך שימוש בנתונים שנאספו למחסן נתונים או למאגרי נתונים לצורך כריית נתונים סטטיסטיי והנגשתן.

שתף מאמר

עוד מאמרים

טרנספורמציה דיגיטלית

טרנספורמציה דיגיטלית

העולם העסקי נמצא בשינוי מתמיד, המהפכה הצרכנית הדיגיטלית שמתחוללות בשנים האחרונות, מחייבת תאגידים וארגונים לערוך חשיבה מחודשת. טרנספורמציה דיגיטלית ( (Digital Transformationהיא אימוץ שינויים טכנולוגיים

יעוץ מסחרי

יעוץ מסחרי/כלכלי בתחום הסלולאר

לחברת סנסקום ניסיון רב שנים ביעוץ מסחרי/כלכלי ובליווי לקוחות בהליכי חידוש הסכמי סלולאר. חברת סנסקום מלווה את הלקוח החל משלב אפיון הצרכים, מיפוי מצב קיים

גארי בריזינוב – מנכ"ל

מר בריזינוב מביא כ- 30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, ייעוץ, אסטרטגיה, פיתוח והובלה של פרוייקטים טכנולוגיים מולטי-דיסציפלינריים מתקדמים, המשלבים חדשנות, מקצועיות, ראייה מערכתית ותפישת שירות ממוקדת-לקוח המאפשרים רצף שירות ורציפות עסקית בראייה של הנעת הארגון קדימה.
מר בריזינוב הצטרף לקבוצת ALD בשנת 2010 כמנכ"ל ומייסד משותף של חברת קיופוינט טכנולוגיות עם חזון וחדשנות להגיע לגבהים חדשים. לפני שהצטרף לקבוצת ALD, בין תפקידיו, שימש מר בריזינוב כסמנכ"ל Professional Services בחברת אורכית-קוריג'נט, לאחר שירות של עשור ביחידה טכנולוגית. גארי מביא איתו חדשנות וגישות אסטרטגיות תוך זיהוי מגמות ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות ותרגום יעיל של קונספט לפעולות על ידי פישוט ומימוש אתגרים מורכבים.
למר בריזינוב ניסיון עשיר בתכנון ובניית קשרים עסקיים והובלת קבוצות ויישום תהליכים תוך כדי יצירת סינרגיה ותפישת שירות ממוקד מקצה לקצה ללקוחות החברה, במטרה להגשים את חזון החברה והעצמה של העובדים לערכים, הישגיות ומקצועיות.
יתרונה של סנסקום טמון בשילוב בין היותה שותפה מהימנה, ידע עדכני המבוסס על חיבור תמידי למגמות וטרנדים שונים לצד נבחרת איכותית של יועצים מומחים בתחומים מגוונים המאפשרים מתן פתרונות ברי-תוצא.

סנסקום מספקת ערך ללקוחותיה ונמצאת הכי קרוב עם הלקוח על מנת להגיע הכי רחוק שניתן.
מר בריזינוב הינו בוגר תואר שני בהנדסת סייבר ותואר שני במנהל עסקים (ארה"ב) ומשמש כחבר מוסמך בסוכנות הפדרלית לניהול חירום על ידי המחלקה לביטחון פנים בארה"ב.