חיסכון בהוצאות התקשורת בארגון שלכם!​

חיסכון בהוצאות התקשורת – עם מערך רחב של טלפוניה, קווי נתונים, סלולאר, אינטרנט, תשתיות, תמסורות, ריבוי ספקים והסכמים, חשבונות התקשורת וה-IT שלכם חשופים לטעויות חיוב וכן לעיתים לשימוש לא יעיל במשאבים שלכם.

אתם רוצים שהעסק שלכם יחסוך יותר? מאות לקוחות שלנו נהנים מחסכון והתייעלות בתחום התקשורת וה-IT, רוצים גם אתם לחסוך ולהתייעל ?

אנחנו כאן כדי לסייע לכם לחסוך בעלויות ולהתייעל בכל מערך התקשורת וה-IT בארגונכם.

היום יותר מתמיד החיפוש אחר מקורות לפוטנציאל חיסכון בהוצאות התקשורת כספי ניכר ולטובת זאת אנחנו מעמידים עבורכם את הצוות המקצועי שלנו, לסייע ולהציג את הפרקטיקה לחסכון והתייעלות – ישר לשורת הרווח.

חיסכון בהוצאות התקשורת

חיסכון בהוצאות התקשורת חודשי:

שירות ה- TEM (Telecom Expense Management) של סנסקום מספק בקרה חודשית על כלל הוצאות התקשורת, החזרים בגין חיובים שגויים והתייעלות בהוצאות. כתוצאה מעבודת הבקרה השוטפת הארגון נהנה מחסכון כספי ניכר בהוצאות. בקרת העלויות נעשית באמצעות כלים ממוחשבים על ידי צוות אנליסטים מומחה ובעל ניסיון רב.

דוחות אופרטיביים ארגוניים:

סנסקום חושבת על הארגון שלך באופן אקטיבי ומספקת לך המלצות אופרטיביות לחיסכון והתייעלות, לצד מידע שוטף על צריכת התקשורת בארגון. במסגרת זאת, מופק דוח חודשי המציג את פילוחי השימוש והנתונים הניהוליים באופן גרפי ונוח לקריאה.

מאות לקוחות, לאורך עשרות שנים

סנסקום הינה החברה הוותיקה והמקצועית בישראל בתחום ה-TEM. סנסקום משרתת למעלה מ-250 ארגונים מזה עשרות רבות של שנים, במגזרים רבים ומגוונים, ביניהם בנקאות ופיננסים, משרדי ממשלה, ארגונים ביטחוניים חברות הייטק, קמעונאיים ורבים נוספים.

BillGate מערכת ייחודית מבית סנסקום

Easy Call

מוקד תמיכה מנוהל לעובדי הארגון
עבור ארגונים רבים, תקלות או בעיות תקשורת משמען פגיעה ישירה ברציפות וביעילות העסקית. מוקד התמיכה שמפעילה סנסקום מספק מענה מקצועי ומידי לעובדי הארגון בתקלות התקשורת. השירות זמין ומהיר ומטפל באופן שלם בכל פנייה מול ספק התקשורת המתאים. המוקד פועל ממשרדי סנסקום, ומשמש כזרוע השירות שלך לשירות מיטבי ושקט תפעולי בעבודה היומיומית.

Global TEM

גם שירותי ניהול ובקרה של עלויות התקשורת בסניפי חו”ל. אנו פועלים על בסיס מתודולוגיה מוכחת וניסיון עשיר מסביב לעולם ומובילים את הארגון לניהול ושליטה על כלל ההוצאות בארגון (בארץ ובחו”ל), הטמעת מדיניות הארגון וחסכון כספי ניכר.

ייעוץ

סנסקום מציעה ללקוחותיה ייעוץ מקיף למיצוי יכולות התקשורת בארגון. מתודולוגיית העבודה נוגעת בהיבטים תפעוליים, מסחריים, טכנולוגיים וכלכליים לצורך תהליכי ייעול, חיסכון בהוצאות התקשורת ושיפור ביצועים. מערך מומחים מלווה ארגונים בקביעת אסטרטגיית תקשורת כוללת, שדרוג מערכות קיימות, הטמעתן של טכנולוגיות חדשניות, שיפור הסכמים ותנאים מסחריים מול ספקים ועוד.

גארי בריזינוב – מנכ"ל

מר בריזינוב מביא כ- 30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, ייעוץ, אסטרטגיה, פיתוח והובלה של פרוייקטים טכנולוגיים מולטי-דיסציפלינריים מתקדמים, המשלבים חדשנות, מקצועיות, ראייה מערכתית ותפישת שירות ממוקדת-לקוח המאפשרים רצף שירות ורציפות עסקית בראייה של הנעת הארגון קדימה.
מר בריזינוב הצטרף לקבוצת ALD בשנת 2010 כמנכ"ל ומייסד משותף של חברת קיופוינט טכנולוגיות עם חזון וחדשנות להגיע לגבהים חדשים. לפני שהצטרף לקבוצת ALD, בין תפקידיו, שימש מר בריזינוב כסמנכ"ל Professional Services בחברת אורכית-קוריג'נט, לאחר שירות של עשור ביחידה טכנולוגית. גארי מביא איתו חדשנות וגישות אסטרטגיות תוך זיהוי מגמות ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות ותרגום יעיל של קונספט לפעולות על ידי פישוט ומימוש אתגרים מורכבים.
למר בריזינוב ניסיון עשיר בתכנון ובניית קשרים עסקיים והובלת קבוצות ויישום תהליכים תוך כדי יצירת סינרגיה ותפישת שירות ממוקד מקצה לקצה ללקוחות החברה, במטרה להגשים את חזון החברה והעצמה של העובדים לערכים, הישגיות ומקצועיות.
יתרונה של סנסקום טמון בשילוב בין היותה שותפה מהימנה, ידע עדכני המבוסס על חיבור תמידי למגמות וטרנדים שונים לצד נבחרת איכותית של יועצים מומחים בתחומים מגוונים המאפשרים מתן פתרונות ברי-תוצא.

סנסקום מספקת ערך ללקוחותיה ונמצאת הכי קרוב עם הלקוח על מנת להגיע הכי רחוק שניתן.
מר בריזינוב הינו בוגר תואר שני בהנדסת סייבר ותואר שני במנהל עסקים (ארה"ב) ומשמש כחבר מוסמך בסוכנות הפדרלית לניהול חירום על ידי המחלקה לביטחון פנים בארה"ב.